Tegnap nagy izgalmak közepette hívott egy régi ismerőse a családnak, hogy a gmail teljesen megörült és állandóan tanúsítvány hibát ír ki, pedig tegnap még nem csinálta.. biztos én rontottam el címszóval ! :D

Az igazat megvallva... elsőre rossz helyen keresgéltem.. gondoltam lejárt a tanúsítvány vagy hibás.. újra importáltam... etc.. de csak telt-múlt az idő és nem haladtam!

Rá is néztem a windows órára, hogy menni kéne lassan... és feltűnt, hogy rosszul jár.. na akkor esett le a tantusz, hogy a dátum és óraeltérés okozhatja a hibát.. Aktualizáltam az dátumot és időt és csodák csodájára megszűnt a tanúsítvűny hiba ! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vitanouva.blog.hu/api/trackback/id/tr962465014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása